I´m back on track babes!

Sorry, hade ett litet sommar uppehåll, går inte att hinna med allt men nu är jag tillbaka igen sooooom jag har längtat! Haha... jag kan ju berätta i korta drag om den, tror jag, bästa sommaren i hela mitt liv, ojojoj, vart ska jag börja?
Jag har jobbat en hel del i sommar men hunnit med San Diego med Erika, Vegas med Sofie, Tahoe med familjen, Santa Cruz, ett antal gånger, besök av mina finaste vänner, kusiner och pappa + pia, vi har varit i Monterey, jobbat extra på bröllop i Sonoma/Napa, festat på jakter, ätit på sjuka resturanger, jet skiiat, water skiiat, tubat, och bara ÄLSKAT att vi bor i världens bästa stad, okryddat!
Just nu sitter jag på min stora sköna säng och fick, tro det eller ej, sluta 2 h tidigare. Jag har varit riktigt konstig idag måste jag säga, haha, hade body pump på gymmet, som jag numera alltid har, varje tisdag, och svimmade nästan efter 40 min, var kan det bero på? Håller väl på att bli sjuk som alla ungar som (äntligen) börjat skolan igen..
.
Min syster kommer om 4 veckor och 4 dagar, helt galet, jag längtar så jag döör! Tänkte, bara så du vet Madde, att vi drar en liten sväng till Santa Monica, Santa Barbara, LA, Hollywood och Venice. Hade varit nice. Vi ska också shoppa som aldrig förr (behöver inspiration, och det finns ingen annan än min syster som kan ge mig denna), vi ska "turista" runt i San Francisco, kanske skydiva igen? Oj vad jag längtar älskling!
.
I helgen blir det Santa Cruz och fest hos Erikas "vän" Andrew, på lördag blir det Shark match i San José och peppa Douglas och James med flera för första gången, gaaanska excited måste jag säga, vi stannar där över natten och ser vad San Josés uteliv har att erbjuda! yey, söndag, jobb!
.
Btw, har ni hört LMFAOs "nya" låt Sexy and I konw it, så jävla bra, videon speciellt! Haha
.
Har köpt ett afro-krull att kanske använda på halloween, vad tycker ni, vem ska jag vara? Mel B, sångaren i LMAFO, Michael Jackson som ung och ännu inte opererad, hmm.. hjälp mig!!
.
Japp, så fyller man 21 om två veckor också, lite sjukt, har inte ens tänkt på att jag bara är 20 men gött ska det bli, att få använda mitt amerikanska körkort till allt! Frågan är hur jag ska fira det, vi funderar på att åka iväg, alla tjejer, hade varit så himla kul, vet dock inte vart bara, Hawaii hade inte varit fel... men jag ska dit på min resemånad hade jag tänkt, med Elin, weei, jag har som ni antagligen redan vet bestämt mig för att inte förlänga och åka hem igen efter 13 månader i USA, alltså senast den 17e februari, det känns bra och dåligt. Kommer vara den värsta dagen i mitt liv när jag måste säga heldå till detta, hur fan ska det gå egentligen?! Jaja, ingen ångest nu, det har jag haft tillräckligt..ska i vilket fall som helst bli fruktansvärt skönt att komma hem, krama mamma och alla andra och få säga och göra PRECIS vad man vill, alltid!
.
Var på Santana konsert i söndags kväll förresten, men Nate och hans föräldrar. Nates bror kunde inte följa med så de undrade om jag vill komma ist, självkart!!
Hade först ingen aning om vem gubben var men jag kände faktiskt igen några gamla godingar! George Lopez ståuppade innan, så fruktansvärt roligt, ni MÅSTE youtuba honom, omg, har aldrig skrattat så hårt!
.
Ha det fint gott folk!
San Diego, på lite Old Town bus tour!
Ocean Beach
Riktigt gött hostel, ett av dom..
bästa (!!!!) Agnes på Crepes on Cole, San Francisco
Blev bjuda på en 3 h lång limo-tur av våra kära värdföräldrar, vi gör ju trots allt ett otroligt bra jobb :) haha
hahahaha, Tahoe med våra familjer, ojojoj, här har vi Elin med Devon (nergrävd) som Ariel med bröst, Alex och Cooper!
Nevadas öken, påväg till Horsebackridingen med Sofie
Yey, sjukt vackert!
The Strip
Påväg till Caesars Palace
BBQ party at Erikas, här med Chris!
Agnes, i sjukaste huset någonsin, mitt i San Francisco, och där jobbade vi extra på en husvisning/party, dom fick mitt nummer just in case, dom kanske behöver en ny au pair.. :)
James och Agnes
min älskade trio <3
mina kids förbereder inför Halloween!
haha, lite dans!
fina Elin <3
UCSC
hahaha, japanskt risvin och öl på I love sushi!



vidrigt... haha
På A´s game i Oakland med Erika, denna spelare hade bästa röven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0