Say no more, get down on the floor!

Haha, åhh, jag bara älskar min rubrik! Den får mig och tänka på Sofie.. :) (Sofie, du behöver inte oroad dig, jag menar bara som vän. ) Pitbull är en riktig kvinnoförnedrare. Han säger, i bokstavligt tala varje jävla låt, att brudarna ska ner på golvet, va faan, ner själv ditt lilla äckliga as! Jaja, roligt är det i alla fall.
Jag har haft en alldeles underbr helg, igen. Jag haft weekends off typ 5 veckor i rad nu, helt otroligt! Jag valde att spendera dessa två magiska dagar i San Francisco, för att fira Sofies 21års dag och kvällen slutade ganska oväntat på en sjuk efterfest i Orinda (?), av alla ställen, typ 6 min från mitt hus..
Jag slutade vid 6-tiden i fredags och jag, Sofie och Elin åkte till WC och sa hejdå till Stella, som är i rematch. Sen gick jag och Elin på en lite presentjakt och hittade underkläder på Victoria´s secret och smycken och div. på Forever 21. Vi åkte och handlade lite av livets goda på CVS och åkte vidare hem till Elin för lite hottub och drinkar, som kära Andy blandade till oss. Han kom ner till poolhuset med dem och sa; "this may not taste very good, but the effect is way better. See it as a medicine or something..!" haha, Andy, you are the best!!
Vi hängde i hottuben ett bra tag och sedan däckade vi alla i Elins, stenhårda, men nybäddade säng. Kuddarna inköptes tidigare under dagen på Pier 21 i WC, efter en härligt burrito-lunch med våra småtjejer.
Vi åkte till San Francisco, jag och Sofie, efter en timma i solen och en mumsig brunch på Chows. Jag hittade heeela vägen till Agnes, på Ashbury Street i SFO helt själv, på första, utan att använda GPSen en enda gång.
Själv äger jag ju inte en GPS och inte mina värdföräldrar heller, så man är ju ganska ruttad nu.
Agnes hämtades upp och vi åkte ner till Ferry Building, hämtade upp Jannice, och sen hade vi världens stess/damp-åkttur till Hostellet. Herre, har aldrig sett Sofie så förbannad, Sofie är vanligtvis en ganska "aggressiv människa med stark personlighet" haha, men hjälp, detta var något utan dess like. Hon ville nog bokstavligt talat döda mig, om hon bara kunde hitta något vasst eller jävligt hårt. Dampet fick hon pga den hetsiga bilkörningen man blir utsatt för i SFO, alla människor (sofie) klarar inte av det. Vi tog av fel vid en korsning och behövde ta en jävla omväg, detta var enligt Sofie mitt fel, såklart. När vi var upp på en fin höjd kände jag plötsligt att jag MÅSTE ta ett kort, jag tappade fodralet till kameran genom fönstret och sprang ut för att hämta det, då åkte Sofie....!!! hahaha, jag sprang efter bilen, ner för backen och hann som tur var ner innan hon lämnade mig för gott..
Tillslut hittade vi rätt och checkade in. Jag och Agnes fick egentligen inte vistas på hostellet efter som vi skulle sova hos henne den natten, men vi var så trevliga så vi fick :)
Vi gick och käkade sushi, gjorde oss i ordning och förade i lobbyn med alla andra australiensare, trevligt. Sen tog vi en cabbe till Marina och Matrix. Vi hade en riktigt bra natt och det slutade med att jag, Agnes, Carro och Josse tog en dyr taxi hem till en man vid namn Peter (han betalade), som har ett mansion i Orinda. Sinnessjukt, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt, men kul hade vi! Jag och Agnes rullade in på min driveway vid 9-snåret, då hade vi ännu inte sovit. Vi käkade lite och gick upp och sov tre timmar. Haha, Elin och hennes två vänner Nettan och Elin kom hem till mig och vi åkte till Pizza Antica och käkade. Ångesten var ganska hög hela söndagen och jag somnade vid 7.
Började 11.30, Sally vet hur det är att party hard, så det satt riktigt fint! Yoga på morgonen och resten av dagen flöt på riktigt fint.
Nästa helg blir det kanske lite Santa Cruz igen eller varför inte Vegas bara sådär?
Det ska bli varmt och göttigt hela veckan tror jag, så poolen och solstolen kommer vara mina vänner framöver.
Funderar på att gå och se Water for Elephants i veckan, någon som sett den? Är den sevärd?
Och jag kan ju bara säga till er där hemma, min älskade familj och mina vänner, jag saknar er så sjukt mycket! Ni är verkligen underbara och man fattar verkligen det när man är här borta, i vanliga fall, hemma, är allt så självklart, då finns ni alltid där, men nu, här borta på andra sidan jordklotet, känns ni så långt borta.. jag saknar er verkligen! <3
Love, C
Och här åker hon iväg, lilla råttan, och jag springer efter!
Jag hann ifatt och här kommer psyco-laughet! hahaha, hon var inte stabil i lördags, that's for sure!
Jag och Jannice, ser inte sushin fantastisk ut?!
påväg tillbaka till hostellet igen!
pörr, hangover part II, måste ses!
Stjärnan och jag!
Efterfest!
Har precis blivit upplärd hur man öppnar en riktigt fin champagne med ett ryskt svärd, jävlar asså, jag hade det i mig tror jag.. !
Hottuben
klockan 7.20 am
Jag och min lilla älskling på burrito-date i Walnut Creek
Simskolan, ganska gött att sitta, som en liten hemma fru, och vänta på Julia när hon simmar.
Kolla vad min värdpappa skrev till mig i förra veckan, så hiiimla glad blev jag!!
Kommande vecka ser ungefär lika go ut!

Kommentarer
Postat av: SOfie

Haha nu får du ju det att låta som om jag faktiskt tänkte köra ifrån dig foreeevaah...Vilket jag aaaldrig ens skullle komma på tanken att göra..

Skulle det vara ganska kul att få SE bilden som var så viktig att ta ;)

2011-05-10 @ 08:17:28
Postat av: Sara

Så bra att du hittade Cajjo. Ungefär som när jag hittar hem till dig på första försöket =) Och NEJ, du skall absolut inte till Vegas sådär spontant. Det är något du skall planera och jag tycker att du tar och planerar det till någonstans mellan 12-19 augusti! :D :D :D :D

2011-05-11 @ 20:06:14
Postat av: Carro

men hallå!?!? SKOJAR DU?? ska du till VEGAS mellan den 12 och 19 agusti???? :D :D :D :D

2011-05-14 @ 00:43:08
Postat av: Sara

I am not fakking kidding with you baby! Fast det är inte 100 % säkert för jag skall egentligen jobba då :( Men om jag kommer så MÅSTE, alltså MÅÅÅÅÅÅÅSTE du komma dit!!!!!!!!!!

2011-05-16 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0