Jag kom inte på någon rubrik.

Hallå igen ja, det var inte igår!
Jag kom precis hem från min första klass i zumba, "gruppen" bestod av 9 kärringar och jag då. Dom hade nästan alla problem med knäna och kunde varken shaka eller röra på höfterna, bra val av träningsform måste jag säga (!)
Jag hade fett kul i allafall, det var skrattretande att se på alla damer med guldlänkar stå och försöka skaka deras platta och extremt stela rumpor!
Dagen har varit riktigt bra måste jag säga och mina kära vän Agnes fyller ju år! 22 vårar blir hon i dag, tösen! STORT GRATTIS till dig my love!
Jag gick som vanligt upp vid sju tiden och stressade som en dåre för att få iväg ungarna i tid till skolan. Sen var det en timmas rast som spenderades på en bänk i Walnut Creek i väntan på att Forever 21, med en iskaffe i handen, jag vill ju bara säga att klockan var 9.40 och termometern stod på 26 grader, fantastiskt! Det blev ett fint samtal till Agnes och jag fick också bytt mina linnen på F21. Klockan 10 var det dags för "projekttid" och jag blev klar med Julias baby book och även andra ärenden åt min värdmamma. Playdate stod på schemat för Julia och idag blev dom tre, herregud! Alla tre grät samtidigt ett tag, eftersom att dom ALDRIG kan hålla sams. Då får man rycka in, snyggt gjorde jag det med. Slängde in dom på gästsängen och kittlade dom tills dom nästan dog av skratt.
Efter Alex skola åkte vi hem till Elin och badade i poolen och solade, riktigt fint! Sen slutade jag.
Jaja, det var den dagen, nu, helgen!!
Jag hade en heeeelt underbar helg med tjejerna i Santa Cruz! Vi åkte upp lördag morgon efter en mysig fredagskväll i Elins bio. Agnes sov hos mig och jävlar var det blev stressigt på morgonen. Presenter skulle packas in, väskor skulle packas, kaffe skulle bryggas osv.
Vi kom fram vid 12 tiden, parkerade bilen på motellet och gick ner till beachen. Vi hade två enorma frysboxar med oss, fyllda med livets goda, och picknick till lunch! När vi alla kom fram till stranden fick födelsedagsbarnet Erika, numera kallad kryckan, efter sin brutna fot, problem i sanden. Tungt att gå med kryckor.. vi andra ställde upp oss i rad nere vid vattnet och jag delade ut alla presenter. Vi tog fram heliumballongen och sjöng i kör när Erika kom fram till oss, så himla kul, alla på stranden trodde nog att vi var sjuka i huvudet, men oj så överraskad hon blev, lilla tussen!
Vi solade och några badade tom, drack och hade en sjukt go dag på Santa Cruz beach!
VId tiden gick vi hem, duschade och gjorde oss i ordning för middag och utgång! Alla blev så himla snygga verkligen, och Ereik och hans vän Justin kom och joinade oss under middagen på en restaurang ute vid piren, vi blev 11 pers! Svin kul, sen hängde grabbarna med ut. Jävlar vad kul vi hade! Sen blev det efterfest och i huset fanns en rullstol för feta, extremt kul att åka runt i den hela natten måste jag säga! Haha, vi kom hem vid 5 tror jag. En riktigt fin kväll/natt hade vi!!
Jag vaknade som vanligt först och fick panik, jag kunde inte hitta Julia!! Jag sprang in i badrummet och var helt säker på att hon låg död i badkaret eller nåt, men hon var inte där! Vi åkte ju hem tillsammans och klockan var bara 9.30 på morgonen, så hon kunde ju omöjligt vara ute själv och strosa och "fånga dagen" som jag ville göra..! haha, jag väckte dom andra, som berättade att hon åkt hem vid 9, hon skulle jobba! Huuuh..
Vi andra fem, sjukt sletna, brudar, åkte till vårt favorit brunchställe, ute vi piren och käkade brunch! Sen åkte vi till en annan strand och somnade några timmar. Efter det bar det vidare till Half Moon Bay och vi körde Highway 1, jag fick tårar i ögonen, så vackert var det! Vi åkte in i San Francisco, släppte av Agnes och jag kom väl hem vid 8.20 på söndag kväll! En toppen helg skulle man kunna säga! Fick sms av mina värdmamma på vägen hem, hon undrade när jag skulle komma hem, Julia vill så gärna ge mig godnatt puss! Hon hade, under deras "family fotoshoot", sagt "but we need Caroline!!", så himla söt!
Jag kom hem och fick vääärldens största kramar och pussar av mina fina ungar!
Igår tappade Julia sin andra tand och jag och Julia var team, hon ba: "okey Caroline, we need your nails and fingers, to pull it out, we need a white sink and the bathroom downstairs, like last time! okey, lets do this together!!!" as taggad verkligen, haha, på kvällen fick vi ut den! Hon var bland molnen av lycka!
Här kommer helgens bilder!
Påväg till stranden!
Fina Julia!
Träffade en sjukt religiös man på stranden!
Födelsedagsbarnet!
Min lilla tuss, Elin!
Jag och Agnes! <3
Min drömbil (i fel färg) finns överallt i detta land!
Half Moon Bay!
Sunset vid Highway 1
Bra läsning...! herre vad het han är!
Försökte få en förebild på framtanden som skulle ut!
dessa tre små damer hade playdate med mig idag!
Jag och min lilla tjej myser efter en timma i poolen!!
BBQ i San Francisco!
Hemma hos Victor vid Union Square, klättrade upp på taket och såg den finaste utsikten jag sett i mitt liv tror jag!
Agnes Erika och jag nånstans i San Franciscos dimma!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0