Just love it baby!

Jag är så himla glad va!! Min två älsklingar Amanda Green och Sara Thunström kommer båda med all säkerhet få semester i sommar och komma hit!! Hur underbart är inte det liksom?! Jag kan inte fatta det, dom kommer komma hit, till gassande Californien och besöka mig och vi kommer ha så jävla kul! Jag funderar på att vi kanske ska ta oss en tripp till Hawaii en av veckorna!
Idag åkte jag till Erika på min break och vi bestämde oss för att ta oss en "liten promenad" upp i bergen bakom Lafayette, där vi bor. Det var ju lite högre och längre än vad vi trodde men oj så fint det var, ett nytt favoritställe tror jag! Det var 27 grader och solen gassade. Jag tog massa bilder och vi bara gick runt och njöt. Efter vår vandring åkte vi till Starbucks och tog varsin kaffe och satte oss ute i solen och solade nån timmar. Dags att hämta Julia sen, och hon och jag gjorde en liten picknick och satte oss ute i trädgården och åt och kollade på ödlor och fåglar, mys!
Vi la oss i min säng en timma innan vi skulle plocka upp Alex och satte på en show, tyvärr är sängen alldeles för skön och jag var alldeles för trött så jag slocknade.. vaknade upp av att min värdmamma kom hem och undrade vad vi gjorde, pinsamt!
Jag lagade coconut milk, shrimp and corn soup till middag, sjukt god! Sen var det dags för lite au pair möte i Walnut Creek och på Fresh Choice!
Nu är det nightnight time! Puss
Erika i samtal!
Utsikt över Lafayette från berget, jag älskar detta stället!
My lovely little girl outside, eating lunch! <3
Husen är sjuka här..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0