Excitement!!

Helgen, som blev "jobbhelg" gick fort. Jag har verkligen jobbat hela dagen idag, från 12-6 och det har varit segt faktiskt. Jag har jobbat 52 h denna veckan så det kanske är därför..
Fredag kväll spenderades med min kära vän Agnes. Hon kom ut hit från San Francisco och vi åkte och köpte kaffe och satt ute och pratade länge länge, hon är verkligen grym!
-
Agnes och jag hade sleepover och min lilla tjej var självklart jätte exalterad över detta, hon frågade om hon fick vara med oss men fick ett snällt nej tillbaka, söta unge! Haha, hon tror typ att vi är lika gamla och kan hänga jämt! <3
-
Klockan ringde 6.30, lördag morgon och vi låg kvar till kvart i. Erika kom och plockade upp oss i ösregnet 7.00! Underbart..! haha, vi begav oss till Davis för att förhoppningsvis kunna skydiva men icke, de släppte inte upp oss pga regnet så vi satte upp oss på första tiden nästa lördag om en vecka, då får det fan vara sol asså, Jocke ska ju med!!!
-
Efter det lilla "vid dödsfall" formuläret och lektionen på 30 min, om hur allt kommer gå till, åkte vi vidare till Sacramento, Californiens huvudstad! Också Californiens tråkigast tror jag.. haha, vi käkade brunch på ett jätte trevligt ställe Tower Café och åkte hem till Lafayette efter det!
Agnes och Erika kom hem till mig och vi koka kaffe och satte oss i vardagsrummet och mös, hihi. Kvällen spenderades hos Sofie!
-
Ja, och snart kommer Elin, vi ska se på bio tror jag! Jag saknar min lilla skrutt, vi har inte setts på ett tag, närmare bestämt tre dagar!
Imon vid 12 tiden landar Joakim, I can´t believe it!! Ska bli så underbart att få träffa honom igen! Det finns inte många på jorden som jag prata så mycket med som med honom, han rockar! Han har dessutom med sig svenskt lösgodis, det gör honom inte mindre populär! Mina ungar är förväntansfulla, Julia ba; Kan man ha kill-kompisar om man är tjej? Konstigt...! :)
Här kommer lite bilder
Elin äter sushi utanför Whole Foods, riktigt fint!
Lite spontant barhäng i torsdags!
Döds seriösa papper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0