April 27th

Hallå hallå!
Japp, då har man blivit kär igen, i en kändis.. Matthew Morrison, är han inte sjukt het i Glee, när han sjunger och dansar och samtidigt ser ut som Justin Timberlake om 10 år!? Han är så snäll liksom, och krulligt hår har han med!
Glee är min nya favoritserie, jag älskar musikaler och filmer med musik, så det passar mig som handen i handsken, dock hatar jag att jag inte kan sjunga ut med full hals till låtarna när jag lyssnar, något jag saknar med mitt rum i Sverige, då var det ingen som brydde sig om jag sjunger med. Här kutar mina värdbarn in, utan att knacka, när dom hör mig sjunga, haha. Lite pinsamt. Sjunger dock i bilen, barnen älskar det, haha, inte min värdmamma dock.. Jag lyssna på 99.7 här, typ som NRJ i Sverige och idag gick Julia runt och sjöng "Kiss me kikikiss miss, infect me with your love and fill me with your poison.." hahaha, så jävla gött, min värdmamma vill dock, från och med nu, att jag spelar med "innocent" musik. :)
Hade en lång men skön dag idag, jag hade projekt tid, vilket innebär att jag ska göra en skrap book till Julia från att hon föddes.. satt med den i typ två timmar. Sen hämtade jag upp Julia och vi åkte till Costco och handlade. Vi satt i bilen på parkeringen och åt lunch, morötter, nötter, clementin och dried mango, sen lekte vi att hon var min chaufför. Jag älskar att barn är så lättroade. Shoppingen gick fint och Sofie kom över en sväng när vi kom hem. Vi hämtade upp Alex som skulle ha baseball och sen åkte jag och min lilla tjej till Walnut Creek för att lämna tillbaka nån hårddisk för min värdmamma. Jag unnade mig med en iskaffe med sojamjölk, gött när det är typ 28 grader och stekande sol ute, måste ju erkänna att jag brände mig igår. Jag och Erika låg och solade och läste skvaller vid poolen igår, jävlar vad det tog!...
Jag och Julia åkte och hämtade killarna på baseballen och innan det cyklade vi, Julia har världens skönaste stil på hennes barbie-cykel! Vi tränade bromsar och bromssträck (!) och körde hem alla ungar. Bra dag helt enkelt! 10 timmar lång.. Snart kommer Sofie och vi ska nog kolla en rulle eller åka till WC.
Igår hade jag förövrigt uppkörning! Ett jävla skämt måste jag säga. Haha, jag rullade upp vid DMV och en liten ynklig man kom och introducerade sig. HAN kollade säkerheten på bilen och sen åkte vi iväg, han pekade, som tur var, vart jag skulle svänga och vi körde några varv runt kvarteret i princip. Jag parkerade och han bara; "good drive Caroline, here is your paper, bye!" Så enkelt var det.
Ha det gött så länge, haj!
Erika vid poolen!
Julia leker chaufför på Costcos parkering
Alex springer för livet (i hjälm och grå tisha!)
Jag och min lilla älskling <3
körkort!!
Julia äter mina hembakade blåbärs/pumkinmuffins! söööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0